Termeni & Conditii

Site-ul www.inovomobili.ro este detinut si operat de catre compania S.C. CORA MOBILI INOVO S.R.L., cu sediul la Corabia, Judetul Olt, Romania.

 

Pentru orice informatii referitoare la comenzi sau pentru plangeri, detalii de contact client service sunt:

- Prin e-mail: prin intermediul formularului de contact direct disponibil pe pagina noastra de contact la http://www.inovomobili.ro/index.php?route=information/contact

- Prin telefon: 0769 065 241 (tarif normal), de la 9 pana la 19 - de luni pana vineri.

- Prin e-mail la adresa contact@inovomobili.ro

 

2. Acesti Termeni si Conditii stabilesc drepturile si obligatiile intre Inovo Mobili si Client.

 

Termenii si conditiile, formularul de comanda si confirmarea comenzii constituie contractul de vanzare intre Inovo Mobili si client al site-ului la vanzarea produselor comandate. Clientul ia la cunostinta, inainte de plasarea unei comenzi, ca a citit si a fost de acord la toate informatiile mentionate anterior.

 Inovo Mobili isi rezerva dreptul de a face modificari la acesti termeni si conditii.

Clientul este de acord sa se conformeze cu versiunea curenta de Termeni si Conditii.

Orice client care nu doreste relatii contractuale sa fie reglementate de noua versiune a Termenilor si Conditiile in vigoare la orice nou ordin trebuie sa notifice acest lucru  de la data la care noua versiune devine activa, Clientul trebuie sa inceteze sa utilizeze Site-ul.

 

1 - Terminologie

Termenii si expresiile care incep cu o scrisoare de capital in acesti Termeni si Conditii au urmatoarea semnificatie (fie folosit la singular sau plural)

- «Termeni si Conditii»: se refera la documentul curent, care este termenii si conditiile care se aplica intre Client si Inovo Mobili,

- «Website»: se refera la site-ul web disponibil pe www.inovomobili.ro sau orice alta adresa cu o extensie diferita,

- «Produs»: se refera la elementele oferite spre vanzare puse la dispozitie pe www.inovomobili.ro,

- «Client» (sau «L»): se refera la o persoana privata de varsta complet utilizarea site-ul pentru a achizitiona una sau mai multe produse (e) pentru nevoile sale personale, pentru care a acceptat Termenii si Conditiile.

- «Ordine»: se refera la ordine de vanzare de client pe unul sau mai multe produse in timp ce utilizarea site-ul sau Customer Service,

- «Parti»: se refera la client si Inovo Mobili,

2 - Scopul

Scopul acestor Termeni si Conditii este de a defini drepturile si obligatiile partilor, in contextul de vanzare on-line de produse propuse in acest magazin Online

Clientul ia la cunostinta, inainte de plasarea comenzii, pe care a citit si acceptat la toate informatiile incluse in acesti Termeni si Conditii.

Clientul declara, de asemenea, ca achizitionarea respectivului produs (e) nu este in legatura directa cu activitatea sa profesionala, astfel de achizitie fiind rezervat doar pentru uz personal.

Fiind un consumator, clientul are drepturi specifice, care va fi pus la indoiala daca produsele achizitionate prin intermediul Inovo Mobili ar fi de fapt cumparate pentru activitatea sa profesionala. In plus, Clientul declara ca are capacitatea legala de a incheia acest acord ..

 3 - Crearea unui cont

Pentru a plasa o comanda de pe site, Clientul trebuie sa creeze un cont prin completarea unui formular de subscriere.

Clientul declara ca toate informatiile cu caracter personal furnizate sunt complete si corecte, in scopul de a proceda la identificarea lui precis in orice situatie. Orice informatii care induc in eroare sau defaimator este de natura sa conduca la inchiderea imediata a contului Clientului si anularea ordinului sau  de Inovo Mobili

In timp ce creeaza contul sau, Clientul va alege un nume de utilizator si o parola. Clientul trebuie sa se asigure sa nu dezvaluie numele de utilizator si parola in orice moment.

Contul Clientului poate fi accesat de El in orice moment, prin utilizarea de conectare si parolei sale.

Clientul este responsabil pentru toate actiunile efectuate pe site in timp ce folosind login-lui și parola. Orice utilizator, au subscris la site-ul, va fi raspunzator pentru orice comanda plasata in timp ce conectat cu autentificare sau și parola, sub incidența clauzei 9.3.

4 - Plasarea unui ordin

4.1. Un client poate plasa o comanda, pe www.inovomobili.ro odata conectat la contul sau de membru, ca urmare a clauzei 3.

4.2. in timpul navigarii prin intermediul site-ului, Clientul poate adauga un produs la cosul de cumparaturi, facand clic pe butonul "Adauga in cos". In orice moment si pana la confirmarea comenzii finale, clientul poate schimba  sau modifica cantitatile sau elimina unul sau mai multe produse selectate.

Clientii pot solicita informatii despre produs sau pot plasa o comanda direct prin apel la Servicii Clienti la numarul 0769 065 241 (Tarif Normal)

4.3. Daca este necesar, Clientul are dreptul de a solicita acces la datele personale pe care le poate detine sau procesa despre El. Clientul are dreptul de a ne cere pentru a corecta orice inexactitati gratuit.

Inovo Mobili nu poate fi considerat responsabil pentru orice detalii personale incorecte introduse de catre client si nici pentru consecintele legate de intarzieri in timpul procesului de livrare. Ca urmare, toate costurile de returnare vor fi in sarcina Clientului.

      4.4. In urma validarii cosului de cumparaturi, Clientul va confirma comanda lui de:

- Finalizarea la toate informatiile solicitate,

- Acceptarea Termenilor si Conditiilor,

- Validarea platii,

Prin urmare, facand clic pe butonul "Continua".

5 - Confirmarea comenzii

5.1. Odata ce ordinul este confirmat de catre Client, ca urmare a clauzei 4.4., Clientul va primi o confirmare de primire prin Telefon pentru a confirma comanda, inclusiv toate elementele (cum ar fi lista de produse comandate, pret, data de livrare, costurile de transport ...).

5.2. Contractul va intra in vigoare numai dupa apelul de confirmare facut de Inovo Mobili, dupa cum se mentioneaza in clauza 5.1. si ordinea va fi stabilita o data ce clientul confirma efectuarea platii.

5.3. Clientul este garantat pretul afisat pe site, la momentul achizitiei, care este actualizat zilnic. Produsul propus pe site este valabil atat timp cat produsele aferente sunt on-line si in timp ce ultimele stoc.

Oferte promotionale vor fi mentionate in mod clar la fata locului, cu perioada de eficacitate.

5.4. In cazul in care un produs nu va fi disponibil pe site, Inovo Mobili va informa Clientul prin e-mail cat mai curand posibil si vor scoate produsul de pe site. Inovo Mobili va informa, daca este posibil, pentru noile disponibilitati ale produsului sau poate sugera un schimb cu un produs similar.

in caz de refuz de catre client a noii perioade de disponibilitate, sau de schimb cu un produs similar, Clientul va fi rambursat in termen de (30) de zile de la confirmarea refuzului.

5.5. Inovo Mobili are dreptul de a nu confirma comanda pentru orice motiv legitim, in special de orice problema de achiziții produse sau orice problema referitoare la ordinea primirii.

6 - Pretul si costurile de livrare

6.1. Preturile sunt indicate in LEI si au TVA inclus.

Inovo Mobili are de dreptul de a modifica pretul produsului/produselor in orice moment, fara notificare, dar noul pretu aplicat va fi anunțat in rezumatul Comenzi inainte de plata.

Pretul stabilit la momentul achizitiei este ferm si nu include costurile de transport, care sunt in plus. Costurile suplimentare vor fi indicate in rezumatul Comenzi inainte de plata.

6.3. In cazul in care pretul corect al bunurilor este mai mare decat pretul declarat pe site-ul nostru, am putea, daca este posibil, respinge ordinea in discretia noastra, in cazul in care va anunta clientul de astfel de respingere si pretul corect pentru bunurile

7 - Plata

7.1. Clientul se obliga sa plateasca pretul total al produselor si a costurilor de transport cum este stipulat pe.

7.2. Plata se poate face prin una din urmatoarele metode de plata:

- Card de credit (MasterCard, Visa)

- Transfer bancar,

Mai multe informatii despre metodele de plata sunt disponibile in sectiunea de plata.

La aprobarea formularul de comanda, Clientul garanteaza Inovo Mobili, ca are toata autoritatea necesare si fonduri suficiente pentru a folosi o astfel de metoda de plata.

Plata prin card de credit / debit, nu poate fi anulat. Plata este irevocabila, fara a aduce atingere pentru client sa-si exercite drepturile sale, cum ar fi descrisa in clauza 9.3. Contul de client va fi debitat in ziua lucratoare urmatoare confirmarea comenzii.

in timp ce plata prin transfer bancar, detalii bancare vor fi furnizate in emailul de confirmare Ordinului. In caz contrar primirea de transfer bancar In termen de sapte (7) zile de la confirmarea comenzii prin Inovo Mobili sau, in cazul respingerii de catre banca, Inovo Mobili are dreptul de a anula comanda.

in conformitate cu reglementarile in vigoare de protecție a informațiilor, Inovo Mobili nu stocheze detaliile bancare ale membrilor. Prin urmare, membrii ar trebui sa salvați și tipariți documentul de plata in cazul in care doresc sa aiba o copie a detaliilor tranzacției. Site-ul este unul dintre cele mai eficiente sisteme actuale de securitate site-ului. Nu numai ca utilizeaza criptare SSL (Secure Socket Layer), care le-a consolidat, de asemenea, toate diferitele procese de criptare pentru a oferi cea mai eficienta protectie posibila pentru toate informațiile de plata sensibile. Inovo Mobili nu are acces la informații confidențiale cu privire la mijloacele de plata.

7.3. Inovo Mobili are dreptul de a solicita returnarea produselor comandate, in caz de neplata complet.

in aceste conditii, Clientul va returna orice produs pentru care plata nu a fost primita. Clientul va plati pentru orice costuri in legatura cu acestea.

8 - Livrare

8.1. Produsele vor fi livrate la adresa indicat de client in formularul de comanda, dupa confirmarea comenzii. Un e-mail va fi trimis Clientului de indata ce produsele sunt expediate.

8.2. Informatiile afisate pe site in legatura cu disponibilitatea se pot schimba fara notificare prealabila. Inovo Mobili nu poate garanta disponibilitatea permanenta sau continua a tuturor produselor de pe site-ul web. Toate comenzile sunt in functie de disponibilitate in orice moment.

8.3. Livrarile se vor face in functie de informatiile de pe pagina produsului dupa confirmarea comenzii.

In cazul in care un ordin contine produse livrabile la date diferite, Clientul poate alege sa primeasca fiecare produs in functie de livrarea datei indicate pe pagina de produs pentru fiecare element, prin contactarea Servicii Clienti. Cu toate acestea, acest serviciu poate implica costuri mai mari de livrare catre client, care va fi indicata de Customer Service. In cazul in care clientul alege sa primeasca ordinul sau intr-un singur lot, perioada de livrare indicata pe pagina de produs creste.

8.4. Livrarea se considera ca a fost facuta atunci cand produsele sunt livrate la client, la adresa indicata in confirmarea comenzii. Nota de livrare data de catre operatorul de transport, si semnata de catre client la livrare va constitui dovezi cu privire la transport si livrare.

8.5. In caz de absenta a Clientului in timpul de livrare, o notificare va fi lasata de catre operatorul de transport. Prin urmare, produsele pot fi colectate in urma indicatiilor transportatorului. In lipsa retragerii produselor "de catre client in perioada limitata stabilita de catre operatorul de transport, produsele vor fi returnate la Inovo Mobili.

8.6. Transferul de risc cu privire la livrare, la adresa indicata in confirmarea comenzii sau atunci cand clientul colecteaza Produsul/Produsele de la operatorul de transport.

Clientul trebuie sa verifice continutul, conformitatea si starea de produs (e) la livrarea acestuia.

In caz de intarzieri, daune, pierderi totale sau partiale, sau orice fel de problema, Clientul isi exprima toate rezervele si reclamatiile care ar parea justificat, chiar de a refuza parcela. Prin urmare, Inovo Mobili sfatuieste Clientul sa verifice starea Produselor la livrare inainte de semnarea confirmarii produselor. Daca Clientul ia act de orice daune, acesta va respinge produse sau emite rezerve scrise de mana, precise. Aceste rezerve trebuie sa fie confirmate prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire inregistrate trimis la transportator in termen de trei (3) zile de la data livrarii produselor de lucru. O copie se trimite la Inovo Mobili.

9 - Conformitatea produsului - Garantie

9.1 Produs  de conformitate.

9.1.1. Informatiile prezentate pe pagina fiecarui produs este prevazut la Inovo Mobili. Aceasta include, in special, imagini, specificatii tehnice si descrieri.

Pentru a evita orice probleme, Produsele sunt verificate in conformitate cu descrierile lor de Inovo Mobili inainte de expediere lor. Cu toate acestea, din motive tehnice (fotografice si constrangeri IT), produsele actuale pot fi usor diferite de imaginile furnizate pe site-ul web.

9.1.2. Inovo Mobili are mare grija atunci cand pune informatii on-line cu privire la caracteristicile esentiale ale Inovo Mobili, in special cu privire la descrierile tehnice care provin de la Inovo Mobili parteneri și furnizori de proiectare si de fotografii care ilustreaza produse, cu toate acestea, in limitele tehnice care exista si in ceea ce priveste cele mai bune standarde de pe piata.

In caz de neconformitate cu privire la orice produs livrat clientului, acesta din urma poate reveni la Inovo Mobili in conformitate cu procedura declarat in clauza

9.2. Garantie

Unele produse pot fi supuse unei garantii furnizate de producator. In acest caz, procedura si perioada de garantie sunt mentionate in contract.

9.3. Reamintim ca in cazul in care Clientul primește un produs deteriorat in tranzit și in cazul in care Clientul a inregistrat acest prejudiciu pe foaia de livrare - toate cheltuielile de returnare vor fi la Inovo Mobili. in cazul in care Clientul primește un produs defect, taxele de returnare vor fi suportate de catre Inovo Mobili, de asemenea. 

 

    Inovo Mobili © 2017